zaterdag 20 juni 2009

De lapjes !

Photobucket

Ja, een goede fotograaf zal ik nooit worden, veel te veel licht, maar goed...hier dus mijn ev. lapjes voor de quilt van Guute, in werkelijkheid zijn ze veel warmer van kleur, nu hebben jullie toch al een beetje een gedacht van mijn kleuren, nu twijfel ik wel of ik er de blauwe en de creme met de roosjes er zou bijnemen . Ik kan natuurlijk nog alle kanten op, maar wat denken jullie ervan, ik dacht, nog wat meer rode en de blauwe weglaten?!
We zien het wel, dit zijn een groot deel van de "dear jane" lapjes, waar ik trouwens weer dringend aan verder moet, of het is geen tien-maar een twintigjaren plan !
Is het nog geen één juli??? hihi,
groetjes en tot gauw

4 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes heb je uitgezocht.En langzamerhand zie je wel waar je uitkomt.Ik kijk er ook al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes...... ben benieuwd naar het resultaat en succes met je blog...

    groetjes
    yvon
    http://the5oaks.web-log.nl/ennovy/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland Marleen! Leuk dat je ook meedoet met de Antieke quilt. Ik sta ook in de startblokken! Wat zijn jouw poezen leuk. Hoop daar regelmatig een fotootje van te zien.
    Jossie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lapjes, ik ben benieuwd wat dit voor resultaat gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen