dinsdag 4 augustus 2009

Zal ik het doen?...En ik heb het gedaan !!!

Deze naaimachine, een pfaff quilt expression 2046 kan ik tweedehands kopen bij onze plaatselijke naaimachinehandel, ze is vier jaar oud, en volgens mij is dit een koopje, hij vraagt er 550 euro voor !
Nu ik toch dringend een nieuwe machine nodig heb,... mijn oudje is versleten...denk ik er ernstig over om ze te kopen, volgens mij is het toch geen slechte naaimachine.
Zijn er onder jullie die er ervaring mee hebben?Nu is hij met vakantie( de dealer) tot 17 aug. dus heb ik nog tijd om er eens over na te denken, maar hoe langer ik denk...hoe meer ik ze wil!
Zo gauw hij terug is (de dealer hihi) ga ik ze eens uitproberen, en indien ze me bevalt koop ik haar!!!
Nu ga ik er nog een nachtje over slapen...slaapwel,
Marleen
Vanmorgen heb ik de naaimachine gekocht, moet deze week nog effe terug voor de uitleg( had vanmorgen geen tijd) en dan kunnen we beginnen vlammen( haha)!!!Garantie op alles, en met terugkoop garantie!!!
zogauw ik ze heb zet ik de foto hier, groetjes,
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Marleen ik heb deze naaimachine en ben er heel tevreden over !
    Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik heb die machine ook en ben er ook van overtuigd dat we dezelfde dealer hebben. Alleen, voor mij is hij niet zo plaatselijk :-(
    Véél plezier er mee, het is een pracht Pfaffke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus je hebt hem toch gekocht. Goede koop hoor. Zeker voor die prijs. Veel plezier er mee. En hem je er ook een quiltblad bijgekregen? Zo'n aanschuif blad voor als je grote stukken moet naaien? Dat is wel erg handig.... succes er mee.
    groetjes
    yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen