woensdag 2 september 2009

FAFFO UPDATE

Hier de sampler in zijn volle glorie....


Met Costa gaan we ( met enkele dames) proberen een wekelijkse update te geven van een "UFO" die maar niet afgeraakt!!! Nu heb ik nog steeds mijn eerste sampler liggen, ja, en je ziet het goed dat het mijn eerste is....eerlijk gezegt... ik vind hem niet mooi meer, de kleuren veel te flets, geen enkel kleur springt eruit....echt een beginnersfout !!!

Omdat het nogal dure japanse stoffen zijn ga ik hem nu toch proberen afmaken, en hopelijk ga ik hem zo afkrijgen, want hij ligt hier al bijna drie jaar te wachten....de sukkelaar (haha).

Deze week heb ik dan toch een blok gequilt, hier is het...



Volgende week laat ik hier het volgende blok zien...gequilt jaja,
groetjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten