vrijdag 16 december 2011

Proefkonijn



Ja, heb gisteren toch alvast een huisje gemaakt , moest het toch eens proberen hé ;-)
Nu moet ik wel zeggen dat het best wel een hele klus is , al die kleine stukjes snijden en dan ook nog in verschillende stofjes .
Het patchen ging beter , maar met de rand had ik wat moeite , hoe doen jullie het?
Misschien dat het na enkele huisjes vlotter gaat gaan , ga toch de paper-piecing methode ook eens proberen denk ik hoewel ik daar geen krak in ben .
Ah ja , het worden toch niet de japanse stofjes , ga iets anders proberen ;-)
Ga vandaag misschien nog wat huisjes snijden , het is toch geen weer om te poetsen :-)
Stormachtige groetjes Marleen

2 opmerkingen:

  1. gisteren ook al zitten friemelen, jeetje, als da maar goe komt bij mij, haaaaa
    zal het anders moeten aanpakken
    knuffs en prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Marleen, wat een leuke blog heb je. Ik zag je reactie. Nee ik heb geen lamineermachine. Maar op dik karton gaat prima. Succes met de huisjes. Ik zet je in m'n bloglijst zetten.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen