vrijdag 6 januari 2012

De eerste 10...



Hier de eerste 10 huisjes , voor de wintermaanden ga ik voor de blauwe , grijze , witte en zelfs zwarte kleuren. In de lente , zomer en herfst zullen de huisjes dan weer andere kleuren hebben , zo zullen de kleuren verlopen van koude naar warme tinten , om te eindigen in weer koude tinten .
Dat ene lijkt schots en scheef , maar is niet zo ;-)
Over de boordjes ben ik nog niet uit, had er al bordeaux-rode met beige hoekjes aangezet , maar heb ze er terug afgedaan , ga meer naar een bruine tint gaan denk ik.
Het is een heel leuk werkje , en ik hoop het dan ook een jaar vol te houden , maar ga volgende week wel eerst nog aan mijn dear jane en de antieke verder doen ( mogen niet blijven liggen hé )
Nu staan er weer volgende huisjes in de steigers , pfff...strijken en poetsen...ja , de dagen zijn veel te kort .
Groetjes Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten